Nội Dung Chính
Ý Nghĩa Lịch Sử Rằm Tháng 12 và Bài Kinh Thứ 3 Đức Phật Thuyết Giảng Sau Khi Thành Đạo – Sư Hộ Giới Thuyết Pháp 17/01/2022 & 18/01/2022
Kính thưa quý Chư Tăng, quý Cô Tu Nữ và quý đại chúng,
Chuẩn bị cúng dường ngày Rằm tháng 12, kỷ niệm 2565 ngày đức Phật thuyết giảng bài kinh thứ Ba sau khi Ngài thành đạo tế độ 1.000 vị đạo sĩ trở thành 1.000 bậc Thánh Á-rá-hán cao thượng, 1.000 đóa hoa và 1.000 nến sẽ được thắp sáng tại ngôi Sīmā Chánh Pháp Đăng cùng với pháp hội về lịch sử, ý nghĩa; đồng thời Sư Hộ Giới sẽ có buổi thuyết Pháp vào 2 đêm 17 và 18/01/2022 về “Ý Nghĩa Lịch Sử Rằm Tháng 12 và Bài Kinh Thứ 3 Đức Phật Thuyết Giảng Sau Khi Thành Đạo”.
1.000 hoa dâng Phật để kính mừng Ngài thu phục 1.000 đạo sĩ trở thành Ehi Bhikkhu! Và chứng đạt thành bậc Thánh Á-rá-hán đã hoàn thành. Ngày dịp Rằm tháng 12 này các Phật tử sẽ đốt 1.000 nến cúng dường đến Tam Bảo.
THÔNG TIN PHÁP HỘI:
- Chủ đề: “Ý Nghĩa Lịch Sử Rằm Tháng 12 và Bài Kinh Thứ 3 Đức Phật Thuyết Giảng Sau Khi Thành Đạo”
- Thời gian: 19h – 21h30 ngày 17/1/2022 đến 18/01/2022
- Giảng Sư: Sư Hộ Giới
- Địa điểm: Offline tại Sīmā Chánh Pháp Đăng, Quảng Trị; Online thông qua Zoom Phatgiao.info
- Link vào Zoom: http://phatgiao.info | ID: 2910198000 | Pass: 123456789
- Link phòng Zoom đầy đủ: https://us02web.zoom.us/j/2910198000?pwd=WVh1SlZpVkc2amNxcGUwOWV5akt6Zz09
- Link kênh phát LIVE: https://youtube.com/c/THERAVADAVN
TẢI TÀI LIỆU
Kính thông báo, xin quý vị cùng tham dự Pháp hội, cùng hoan hỷ cúng dường đến Tam Bảo!
Trong tâm từ,
BTC Theravada.vn
NỘI DUNG BÀI KINH ADITTASUTTA
(Vinayapiṭaka, Mahāvagga.)
Atha kho bhagavā uruvelāyaṃ yathābhirantaṃ viharitvā yena gayāsīsaṃ tena pakkāmi mahatā bhikkhusaṅghena saddhiṃ bhikkhusahassena sabbeheva purāṇajaṭilehi. Tatra sudaṃ bhagavā gayāyaṃ viharati gayāsīse saddhiṃ bhikkhusahassena. Tatra kho bhagavā bhikkhū āmantesi –
[saṃ. ni. 4.29] “Sabbaṃ, bhikkhave, ādittaṃ. Kiñca, bhikkhave, sabbaṃ ādittaṃ? Cakkhu ādittaṃ, rūpā ādittā, cakkhuviññāṇaṃ ādittaṃ, cakkhusamphasso āditto, yamidaṃ cakkhusamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi. Sotaṃ ādittaṃ, saddā ādittā, sotaviññāṇaṃ ādittaṃ, sotasamphasso āditto, yamidaṃ sotasamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi. Ghānaṃ ādittaṃ, gandhā ādittā, ghānaviññāṇaṃ ādittaṃ, ghānasamphasso āditto, yamidaṃ ghānasamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi. Jivhā ādittā, rasā ādittā, jivhāviññāṇaṃ ādittaṃ jivhāsamphasso āditto, yamidaṃ jivhāsamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi. Kāyo āditto, phoṭṭhabbā ādittā, kāyaviññāṇaṃ ādittaṃ kāyasamphasso āditto, yamidaṃ kāyasamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi. Mano āditto, dhammā ādittā, manoviññāṇaṃ ādittaṃ manosamphasso āditto, yamidaṃ manosamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tampi ādittaṃ. Kena ādittaṃ? Rāgagginā dosagginā mohagginā ādittaṃ, jātiyā jarāya maraṇena sokehi paridevehi dukkhehi domanassehi upāyāsehi ādittanti vadāmi.
“Evaṃ passaṃ, bhikkhave, sutavā ariyasāvako cakkhusmimpi nibbindati, rūpesupi nibbindati, cakkhuviññāṇepi nibbindati, cakkhusamphassepi nibbindati, yamidaṃ cakkhusamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā, tasmimpi nibbindati. Sotasmimpi nibbindati, saddesupi nibbindati…pe… ghānasmimpi nibbindati, gandhesupi nibbindati…pe… jivhāyapi nibbindati, rasesupi nibbindati…pe… kāyasmimpi nibbindati, phoṭṭhabbesupi nibbindati…pe… manasmimpi nibbindati, dhammesupi nibbindati, manoviññāṇepi nibbindati, manosamphassepi nibbindati, yamidaṃ manosamphassapaccayā uppajjati vedayitaṃ sukhaṃ vā dukkhaṃ vā adukkhamasukhaṃ vā tasmimpi nibbindati, nibbindaṃ virajjati, virāgā vimuccati, vimuttasmiṃ vimuttamiti ñāṇaṃ hoti. Khīṇā jāti, vusitaṃ brahmacariyaṃ, kataṃ karaṇīyaṃ, nāparaṃ itthattāyāti pajānātī”ti.
Imasmiñca pana veyyākaraṇasmiṃ bhaññamāne tassa bhikkhusahassassa anupādāya āsavehi cittāni vimucciṃsu.
Ādittapariyāyasuttaṃ niṭṭhitaṃ.